Facility Management

De meeste vraagstukken op het gebied van Facility Management (FM) binnen de publieke sector gaan over het toekomstbestendig maken van de organisatie. Samenwerkingsverbanden met burgers, duurzame inzetbaarheid van medewerkers, flexibelere organisaties, veranderende wetgeving. Slechts een paar trends die grote gevolgen hebben voor de facilitaire ondersteuning van organisaties. Hoe kan de facility-manager de processen en gebouwen zo inrichten dat de organisatie voorbereid is op de uitdagingen van morgen?

Ervaren professionals

Als facility-management-partner opereren wij op het brede terrein van dit vakgebied binnen het publieke domein. Onze consultants hebben ruime ervaring binnen diverse maatschappelijk relevante organisaties. Samen met opdrachtgevers ontwikkelen we nieuw facilitair-beleid en samen dragen we zorg voor de gedegen uitvoering daarvan. Zo realiseren we veranderingen die er toe doen.

Hoe helpen wij organisaties?

Wij ondersteunen graag bij diverse facilitaire vraagstukken om organisaties sterker (basis op orde) en toekomstbestendig te maken. Dit doen we onder andere in de rol van projectleider, programmamanager, interim manager en als adviseur. Onze consultants maken onderdeel uit van veranderprojecten of zijn inzetbaar om op interim-basis tijdelijk een facilitaire dienst of -afdeling te managen of te ontwikkelen.
Organisaties benaderen ons voor:

  • Interim Facility Management
  • FM-beleidsontwikkeling
  • FM-procesoptimalisatie
  • Nieuwe werkplekconcepten
  • Organisatieverandering en -inrichting
  • Inkoopmanagement/ inkoopstrategie
  • Huisvestingsmanagement
  • Producten- en dienstenmanagement
  • Leiderschapsontwikkeling
  • Verandermanagement

Contact

Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op met Henk Blindenbach, director Salvéos Facility Management, 06-3334 2742 of fm@salveos.nl.

Of neem contact op met ons kantoor via 026 – 7620 520 of info@salveos.nl.


Meer diensten